Üdvözlet! :)

Üdvözöllek!

Mikarowa Miayulu azaz Dóri lennék. Bátor jelentkező lettem eme oldal szerkesztésére, és végül sikerült is. Rengeteg tapasztalatot szereztem eddig pár oldalon keresztül amin moderátor voltam, illetve még most is vagyok. 17 éves lenne szerény személyem, ami azt jelenti, hogy még tanulok. Tanulás, tanulás ^^ Az oldalnak fogom szentelni majd a legtöbb időmet. Célom, hogy minél élvezhetőbbé tegyem írásom, illetve posztjaim, és hogy szívesen olvassátok, és ne csak kényszerből. Próbálok ellazulni az oldallal kapcsolatban, és rutinosan írni. Eldaryán aktív vagyok nagyon, de ha nincs ellenetekre nem írnám ki nevem pár ok miatt. A megértést köszönöm. Magát a játékot ismerem már 2 éve. Franica szerveren játszottam legelőször (egyértelmű), majd magyaron. Ha valami más is érdekelne benneteket, nyugodtan írjatok. Ne féljetek, nem harapok!

További jó játékot! :) 🔝

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei