Valentin before

Sziasztok! 
Biztos kíváncsiak vagytok, korábban milyen volt a február 14-i esemény (reméljük, hogy lesz legalább egy hetes, de legalább három napos:)
Szóval, akkor most egy kis összefoglaló arról, hogy 2015-ben és 2016-ban mit kínált ChiNoMiko nekünk:

2015
Familiárist volt lehetőség szerezni
Valuret
esemény familiáris - legendás

7-es szint
85%-os ragaszkodás
40 játéknap

kikeltés: 240 perc

baba: 75 energiapont
felnőtt: 100 energiapont

élelme: szerelemcukorkák
csalija: gyűrű
300 maana volt


2016
ruhákat lehetett megszerezni, szerelem eszencia segítségével



13 részből álló Sweetheart ruhadarab, 13 különböző színben!
1915 eszenciába került az egész szett







Várjátok az eseményt? Szerintetek idén mivel leszünk meglepve? :)

Megjegyzések

  1. Jajj de örülök, hogy Valentin napra is lesz valami, én már nagyon nagyon várom. Főleg ilyen édes familiáris is lehet. Jobb lesz ha gyorsan sokat gyűjtünk. :D

    VálaszTörlés
  2. Ha esszenciás lesz, akkor csak szerencsére lesz szükségünk :D Én is nagyon izgulok már!:D

    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  3. Akkor addig összeszedek minden elhagyott lópatkót és megkeresek minden négylevelű lóherét. :D Én őszintén a halloweent várom nagyon, mert tavaly lemaradtam, vagy még nem játszottam, nem tudom, de az egyik legtutibb ünnep.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei