15. epizód - Szirének éneke



Kedves Őrzők!
Elhoztam nektek végre a 15. epizód végig játszását. Ha újra akarjátok játszani az epizódot további képekért, 200 maanát kell fizetnetek Purrekonak.





Jelmagyarázat:
+ pozitív válsz
- negatív válasz
/ semleges válasz

Rövid történet: Mint a forró homokon elpárolgó habok, úgy tűnik el a feledésben minden, ami rossz... de feltámad a szél, a hullámok a sziklafalnak csapódnak. Vihar háborog benned.


Elérhető szint: 17.
Megszerezhető képek száma: 3/3
Maana fogyasztás: kb 3000


Új helyszín:








Új karakterek: Enthra, Colaia


Feladatok:


  • Tudod jól, hogy Karenn mindig mindenről tud a főhadiszálláson. Kérdezd meg őt, ő biztosan tudni fogja! (Központi pavilon, később)
  • Úgy tűnik, ő jól tudja, ki az áldozat, de nem volt időd megkérdezni tőle. Próbálj meg nyomokat keresni!
  • Ewelin elejtett pár orvosi kelléket. Vidd vissza neki őket!
  • Miiko beszélni szeretne veled. Kövesd a Kristályterembe!
  • Hallgasd ki Enthrát!
  • Nyomozz Enthra megtámadásával kapcsolatban!
  • Keresd meg Ewelint és szerezz zacskókat és tálakat a bizonyítékok begyűjtéséhez!
  • Az információid birtokában, menj vissza Miikohoz!
  • Pihenj egy kicsit, majd indulj el az ebédlőbe és egyél!
  • Szép idő van, a kert nyugalmat áraszt és békét. Használd ki és egyél kint!
  • Most már tényleg vége a napnak. Menj a szobádba!
  • Keress valakit, aki megtanít, hogyan védd meg magad!
  • Szabadulj meg a "kappaszagodtól": tusolj le! A tusolók a szobád mellett vannak.
  • Menj a tengerpartra és kapd el a lényt!
  • Menj GYORSAN a főhadiszállásra, még mielőtt a lény felébredne!
  • Irány a Kristályterem! Siess!
  • Keresd meg Alajeát és kérd ki a véleményét, hiszen ő is szirén!
  • Vidd el Alajeát Miikohoz, hogy elmondhassa a véleményét és szurkolj, hogy az elfogott szirén egészséges legyen!
  • Kövesd Miikot a börtönbe!
  • Nem tudod miért, de a szíved azt diktálja, hogy keresd meg Alajeát!
  • Alajeának fontos mondanivalója van számodra: vidd a szobádba!
  • A húgod nem érhet utol, ússz!
  • Menj vissza a többiekkel!
  • Sehol, semmi... Menj és találj valamit!
  • Végre egy kis nyugalom a nagy izgatottság után. Menj az ebédlőbe valami finomságért!
  • Menj a szobába édességeket enni!
  • Látogasd meg a Kristálytermet és beszélj a testvéreddel!
  • Járkálj a betegszoba körül, amíg Karenn nem jelez!
  • Eljött az idő! Osonj be a betegszobába és lopd be Ewelin jegyzeteit!
  • Menj a szobádba a lányokhoz!
  • Elérkezett a bevetés első szakasza: mentsd meg Colaiát! Menj a betegszobába!
  • Kísérd el Ewelint a szobádba, hogy ellássa a "nagy beteget"!
  • Vajon hol lehet Karenn? Kutasd fel!
  • Itt az ideje elkészíteni az altatót: irány az Alkímiai laboratórium!
  • Keresd meg a levendulát az Alkímiai laborban!
  • Keresd meg az álommanó port az Alkímiai laborban!
  • Hagyd el az Alkímiai labort és tereld el Ezarel figyelmét, nehogy gyanút fogjon!
  • Menj vissza az Alkímiai laborba!
  • Az utolsó és legnehezebb feladat: győzd meg Karutót, hogy segíthessetek neki a konyhában! Sok sikert!
  • Erre a problémára nem számítottál. Figyelj oda, hogy senki ne lásson meg!
  • Gyorsan menj vissza a konyhára!
  • A küldetésed befejeződött. Találd meg Alajeát és várj néhány órát a tervetek utolsó szakaszáig
  • Nézz szét a főhadiszálláson és ellenőrizd, hogy senki nem kószál kint!
  • Szabadítsd ki Colaiát a börtönből!
  • Vidd el Colaiát a tengerhez, hogy ismét szabad legyen!
  • Fedezd Alajeát, amennyire tudod!
  • A nagy izgatottság után, térj vissza a főhadiszállásra!
  • Megérdemelsz egy kis pihenést: sétálj vissza a szobádba!
  • Gyorsan! Siess a Kristályterembe!
  • Távozz! Miikonak nincs több mondanivalója.
  • Éhes vagy. Menj a konyhára és imádkozz! Karuto nem éppen a legjobb fogást tette félre neked...
  • Kövesd Feng Zifut, hogy megtudd, mit akar!



Megkeresendő tárgyak:




Párbeszédek

Lehetőségek:


1..
- (Talán a karma most viszavág azok után, amit velem tettek.) /
- (Nagyon remélem, hogy nem... Karenn és Floppy is vígasztalhatatlan lenne és Purroynak kellene elkészítenie a varázsitalokat Ezarel helyet...) /

2.
- (Érdeklődéssel néztem a mozdulatait, teljesen lenyűgözött a módszere.) /
- (Felváltva figyeltem Ewelint, Maythz-t és Violine-t. Könyörgöm, mondjátok, hogy minden rendben lesz.) /
- (Kissé megrémülve elfordítottam a fejem.) /

3.
- (Nem lehetnek könnyű helyzetben.) /
- (Valahol örülök neki, hogy ennyire felkorbácsolja a kedélyeket Ashkore.) /

4.
- (Biztos meg volt rá az oka. Nem szabad ítélkeznem, amíg nem hallottam az ő verziójat.)
- (Kezdem érteni, miért idegesek, ha felhozom ezt a témát.) /

5.
- (Értem már, hogy Enthra miért volt olyan rossz állapotban.) /
- (Elég visszatasztó, de ez a munkám.) /
- (Félelmetes. Hányingerem lett.) /


6. 
- (Kétlem, hogy Ashkore lenne a tettes. Legalábbis ebben az ügyben...) /
- (Megkönnyebbültem... Nem lenne jó olyan bizonyítékokkal a gárda elé állni, amik Ashkore bűnösségére utalnak.) /

7. 
- (Félrelökök mindenkit és Caméria tanácsát követem.) /
- (Egy "másfajta" módszert kísérlek meg.) /






Ewelin

1. Karakter, ha szeretnél maradni, maradhatsz. Ha viszont nem, távozz!
- Hogyan tudok segíteni? +
- Maradok. Nem félek a vér látványától. +
- Sok vér lesz? /

2. Remélem nem érezted magad kellemetlenül.
- Egy kicsit... De csak azért, mert nem vagyok hozzászokva a vér látványához. 3
- Dehogy! Nagyon érdekesnek találtam. Remélem máskor is tudok segíteni! +
- Nem is tudom, életemben először csináltam ilyet. +
3. Meddig akarsz még váratni minket? Egy betegemnek a segítégemre van szüksége és szerintem Karakter és a többiek sem érnek rá arra, hogy a jebegésedet halgassák.
- (Szép volt Ewelin... Ezzel most beloptad magad a szívembe.) +
- (Ajajj, ez biztos nem esett jól Miikonak.) /

................................................................................................................................

Miiko

1. Enthra megtámadásáról van szó.
- Igen és? /
- Sejtettem. +
- Tényleg? Nem is gondoltam volna!!! (Ironizálok) -

2. Egyéként magyarázzal tartozunk neked, Karakter.
- Ezt hogy érted? /
- Pontosan mivel kapcsolatban? Több választási lehetőségetek is van!  -

3. Előbb szólnotok kell majd nekem. 
- És mi van, ha te vagy Ashkore szövetségese? /
- Komolyan azt gondolod, hogy ez változtat bármin is? /

4. A balenviai küldetésed különösen sikeres volt ebből a szempontból. Króm nem gyúzött dicsérni téged.
- (Nem érzem úgy, hogy olyan jól ment volna, de a bókokat midnig érdemes megfogadni.) /
- (Nem egészen értem mire céloz... Igazából zavar, hogy ezt mondja.) /
- (Jó tudni, hogy hasznos voltam számukra, annak ellenére, hogy páran mit tettek velem...) /

5. 
- Talán egy krakenre... /
- Ez tényleg csak tipp, de én Szküllára és Kharübdiszre gondolok! /
- Egy szirénre gondolok... /
- Vannak leviatánok Eldáryában? /

6. 
- (Ugyan Karakter, az erőszak nem megoldás... Akkor sem, ha jól megérdemelné, hogy megüssem!) /
- (Engem keresett?! Hát megtalált!) /

................................................................................................................................

Ykhar

1. 
- Nem vagyok benne biztos, hogy meg tudok bocsátani.
- Fátylat rá! Félig-meddig már amúgy is megbocsátottam. +
- Megbocsájtok, megértem, hogy dühös voltál. +

2. Nem voltam elég jó barát.
- Nem tudhattad... /
- Ott voltál nekem. Az én hibám, hogy nem fogadtam el a segítséget... +
- Nem hiszem, hogy a barátod lennék... -

................................................................................................................................

Keró

1. Újra nekiállni annak, amit egyszer már megcsináltunk... Fárasztó.
- Kitartás, Keró, ez csak egy átmeneti időszak. /
- Ez csak irodai munka. Nem lehet olyan vészes. -
- Megértem, ki kell tartanotok. +

................................................................................................................................

Króm

1. Elég peches vagy az érkezésed óta. Nem szeretném, hogy rád is lecsapjon.
- Erre nem is gondoltam... De most, hogy mondod, kicsit aggódom. +
- Jajj ne mondd ezt... Én vagyok a legjobb csali, nem szeretnék az év áldozatává válni. /
- Úgy érzem változnak az idők. /

2. Nem. De csak keresd a tonhalszago, hahaha
- (Te jó ég! Mennyire bunkó!) +
- Annyira gyerek vagy... -
- Ez most komoly...?  ++

................................................................................................................................

Cameria

1. Hmm. Miért akarsz megtanulni küzdeni?
- Mert szeretnék erősebb és önállóbb lenni. ++
- Hogy meg tudjam védeni magam minden körülmények között. +
- Hogy egyedül is szembe tudjak szállni a rám leselkedő veszélyekkel. /

2. Tegyük fel, hogy egy gonosz teremtmény vagyok, aki fegyvert szegez rád, te pedig védtelen vagy. Hogyan reagálnál?
- Megtámadnálak, mielőtt te megtámadnál engem. /
- Megpróbálnék elmenekülni. /
- Megrémülnék és szerintem megpróbálnék beszélni vele... /

................................................................................................................................

Karenn

1. Megígérjük, hogy segítünk. Karakter, kövess minket!
- Természetesen! /
- Rendben... /

2. 
- Használhatnánk a balenviai varázsitalt. Engem és Nevrát/Ezarelt/Valkyont eléggé kiütött. /
- (Használhatnám a balenviai varázsitalt, de az egy kicsit extrém lenne...) /

3.
- Ugyanakkor annak a diktátor Ezarelnek ez az egyik kedvenc helye... /
- Én se járok ide sokat... /
- Mindig is meglepett... /

4. 
- Ez nagyon szép! +
- A célnak tökéletesen megfelel! ++
- Egyáltalán nem tetszik! -

................................................................................................................................

Alajéa

1. Rendben, akkor majd máskor!
- (Ne haragudj Alajea, de nem igazán szeretnék veled beszélni arról, ami történt...) -
- Igen, megígérem! +
- Meglátjuk... /

2. Nem... Várj.. Karater, miért követtél?
- Kíváncsi voltam. /
- Aggódtam érted. ++
- Nem tudom, egyszerűen csak követtelek. +

3. Lehet, hogy nem ismerjük túl jól egymást, de tudom, milyen szomorúnak lenni.
- Köszönöm, Alajea /
- Köszönöm... Allie ++
- Köszönöm, Al +

4.
- (Örülök, hogy a barátaim közt tudhatom, jól esik az ölelése.) /
- (Nagyon jól eik, hogy ilen barátságos velem.) /

5. Néhány napja nem voltam túl jól és hozott nekem levest, hogy jobban legyek. Aztán velem maradt elég sokáig, pedig nem kértem rá.
- Ennek a fiúnak biztos, hogy nagyon tetszel, úgyhogy hajrá! /
- Ha veled maradt, akkor biztosan tetszel neki. /

5. 
- (Próbálom megszólítani Alajeat.) /
- (Megrázom Alajeat.) /

6. Oké
- (Kő)/ (helyes válasz)
- (Olló)/
- (Papír)/

7. Segítetek bevinni a vízbe?
- (Még mindg félek bemenni a vízbe...) Hát... /
- (Gyerünk Karakter, nézz szembe  a félelmeddel. Ez csak víz!!!) /

................................................................................................................................

Ashkore

1.
- Ashkore! Vigyél magaddal! (Megfogtam a kezét és visszahúztam) /
- (Nem, azt mégsem kérhetem ,hogy vigyen magával... Nem ismerem eléggé.) /

2. Sokkal szórakoztatóbb látni, ahogy az őrületbe kergeted ezt a szerencsétlen bandát.
- (Nem erősködöm.) /
- (Erősködöm.) /

................................................................................................................................

Feng Zifu

1.
- Zif', maga az? /
- Feng Zifu, maga az? /
- Huang Hua?! /

Megszerezhető képek:









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei