Ezarel


1. 
- Ne érj hozzám! (Hátrébb léptem.) /
- Nem, jól vagyok. /

2. Szóval gratulálok, ügyes voltál.
- Köszönöm. +
- (Ezarel megbánja bűneit... Nem tudom ezt hogy értsem.) /
- (Anélkül, hogy megköszöntem volna, sarkon fordultam. Semmi kedvem beszélgetni vele a fogadalman ellenére.) /
- Ez valami trükk? Még sosem láttalak ilyen kedvesnek. /

3. Van rá mód, de ritkán történik ilyesmi. Mivel te nagyon sok erődet és energiádat befektetted a gárda munkájába, szerintem az egyik oszlopos tagunk lehetsz.
- Ezt komolyan mondod? /
- Ezt el sem akarom hinni. /
- Beteg vagy?

4. De, de. Már meghoztunk néhány döntést, de még sok minden van hátra. Szükségem volt egy kis energiára.
- Miféle döntéseket? /
- Remélem, ezúttal jó döntéseket hoztatok. /

5.
- Remélem, nem loptad. Karuto nem örülne neki. /
- Haha, te és a mézimádatod. ++
- Ennél valami táplálóbbat is szerezhettél volna. +

6.
- (Remélem mást is szeretne mondani.) /
- (Azok után, ami történt, látni se bírom.) /

7. Igen... de van még valami, amit nem mondtam el...
- Mondd, hogy mit akarsz. De a küszöbön nem léphetsz túl. /
- Ha jól sejtem, nincs más választásom... Gyere be, itt maradunk. /

8. Ez nem igaz, én...
- (Pofon vágom) /
- Hallgass! Ne mondj semmit! /

9. 
- Észrevehetted volna, hogy nem szeretném... /
- Egyszerűen erőszakot alkalmaztál... /
- Ez a csók nem volt kölcsönös... /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei