Nevra


1. Mit nyerek, ha elfogadom?
- Semmit. Emlékezz, már így is loptál tőlem egy csókot! / 
- Örök hálámat. /
- (Puszit nyomok az arcára.) +

2. Hé, később lenne kedved összefutni?
- Igen! Akkor később még találkozunk! +
- Hát, ja... (Semmi kedvem megint találkozni vele.) /

3. Válassz engem!
- (Inkább hátraléptem egyet.) /
- (Úgy éreztem, mintha áramütés futott volna végig a gerincemen.)

4.
- Inkább veled szeretnék lenni egy kicsit, Leiftan. /
- Inkább veled szeretnék lenni egy kicsit, Nevra. /

5.
- (A közelében maradtam, de nem értem hozzá.) /
- (Közelebb mentem hozzá és belekaroltam.) +

6. Haza kéne mennünk. Remélem, jól érezted magad.
 (Köszönetképpen puszit nyomok Nevra arcára.) +
- Igen, nagyon! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei