Ezarel


1. 
- (Belecsimpaszkodok Ezarelbe) + (további párbeszéd)
- (Megkapaszkodok a nyeregbe) /

2. Nem szeretnék megállni azért, hogy összekaparjalak a földről.
- (Arrébb teszem a kezét és ismét a zakójába kapaszkodok.) /
- (Még szorosabban kapaszkodok bele.) +

3. 
- (A karjaiban maradok.) +
- (Megkérem, hogy engedjen el.) /

4.
- (Ösztönösen Huang Huához húzódtam.) /
- (Ösztönösen a karjába vetettem magam.) /

5. Tényleg nem néz ki túl jól.
- (Tartsd vissza Ezarelt) / (további párbeszéd)
- (Ne tartsd vissza Ezarelt) /

6. Hm?
- (Annak ellnére, amit velem tett, aggódom érte.) + (további párbeszéd)
- (Óh, ami azt illeti, nem érdekel jól van e vagy sem.)

7. Meghatódtam.
- Ne légy ostoba, bármit éltem is át itt, érdekel mi van veled. +
- Csak egy jóindulatú idióta vagyok.

8. 
- (Ez harag... vagy valami más?) /
- (Annak ellenére, ami köztünk történt, ez a változás elindított bennem valamit. Lángol az arcom.) /
- (Remélem nem szándékosan simogatta meg a kezem. Nem szeretném, hogy bármiben reménykedjen azok után, ami történt.) /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei