Ezarel


1.
- (Szívesen hozzá bújtam.) +
- Hát te meg mit szeretnél? (Egyáltalán nem szeretném átölelni.) /

2. Hé, ne éld beke magad nagyon! Tudom, hogy apollóni testem van, de azért ne ess túlzásba!
- ... csak örülök. /
- Annyira szexi vagy, hogy nem tudok ellenállni. (A sármjától majdnem hanyatt dobtam magam.) /
- Javíthatatlan vagy! /

2. Később találkozunk?
- Igen! Szia! /
- Jaja.. (De igazából nincs kedvem több időt tölteni vele.) /

3. Szóval mit szeretnél csinálni? (Leiftan)
- Veled szeretnék lenni, Leiftan. /
- Veled szeretnék lenni, Ezarel. /

4.
 - (Bár nem tudtam, hogy mi a szándéka, de inkább arrébb ültem egy picit, hogy több hely maradjon köztünk.) /
- (Nem tudtam, hogy szeretné-e, de kérdezés nélkül közelebb húzódtam hozzá. Szeretném kiélvezni vele ezt a pillanatot.) /

5. Azt hiszem véget ért.
 - (Köszönetképpen puszit nyomok Ezarel arcára.) /
- Igen. Hazamegyünk? /


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei