Valkyon


1. Karakter.. Utána szeretnék még egy kis időt veled tölteni. Benne lennél?
- Hát igen... (Semmi kedvem megint találkozni vele.) /
- Naná! +

2. Később találkozunk?
- Vagy inkább most? Bocsánat, Leiftan, de inkább Valkyonnal szeretném tölteni az estét. /
- Talán. (Inkább Leiftannal tölteném az estét.) /

3. Egy régi, nem épp dicsőséges hódításra emlékeztet.
- Á... lehet, hogy erről nem szeretnék többet tudni, haha! /
- És tetszett, amit csinált? (Nem tudtam kiiktaktni a féltékenységet a hangomból.) /
- Visszafoghatta volna magát, ez mégiscsak gáz. -

4. Á... nem készültem takaróval... de hozzám bújhatsz, ha szeretnél.
- Túl fogom élni, ne aggódj! /
- (Valkyonhoz húzódtam és a karjai közé csusszantam.) /

5. Remélem jól érezted magad.
- (Köszönetképpen csókot nyomtam Valkyon arcára.) /
- Igen, nagyon jó volt, köszönöm! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei