Valkyon



1. 
- (De hiszen ez Floppy) + Valkyonnal később
- (Jajj ne ez Floppy! Gyűlölöm az egereket!!!) /
- (Nicsak! Ez Floppyka ♥) ++ Valkyonnal később


2.
- (Elfordítottam a fejem és nem reagáltam.) /
- (A kezemmel intettem neki, hogy "nincs mit") /

3. Megértem, de ez nem a megfelelő pillanat, hogy hősködj! Maradj mellettem és csak akkor mozdulj, ha azt mondjuk!
- (Végül követtem a tanácsát és nyugton maradtam Valkyon mellett...) /
- (Nem akartam túl közel menni hozzá, tisztes távolságban maradtam...) /

4.
- Örülök, hogy az Abszint/Árnyék gárdában vagyok. /
- Köszönöm, de jól meg vagyok a gárdámban. (Közömbösen válaszoltam) /
- A te gárdádban is nagyon szívesen lettem volna. /

5. 
- (Nem is tudom mit csináljak.)
- Nem szeretném, hogy elkószálj!

6. Arról, amit a tengerparton mondtál. Jöhetek?
- Ha jól sejtem nincs más választásom... Gyere be, itt maradunk. /
- Mondd, hogy mit akarsz, de a küzönön nem léphetsz túl. /

7. Sajnálom, amit veled tettem. Sosem szabadott volna erőltetnem azt a csókot. Visszataszító, amit tettem, és sosem fogom megbocsátani magamnak.
- "Erőltetned"? Valkyon... amit tettél, az testi sértés volt! /
- Valóban nem szabadott volna megtenned... /
- (Elnémultam. A tény, hogy beismeri a tettének súlyát, jól esik, de továbbra is dühös vagyok rá.) /

8. Mert ostoba voltam.
- (Inkább nem folytattam.) /
- Óriási idióta voltál! /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei