Nevra


1. 
- (Nem kapom el a sálat.) /
- (Felveszem a sálat.) /
- (Elkapom a sálat, de nem veszem fel.) /

2.
- (Balról kerülöm ki.) /
- (Jobbról kerülöm ki.) / (További párbeszéd)

3.
- (Balra megyek) /
- (Jobbra megyek) /

4. Így már értem. Mindenesetre tök jó, hogy egyre jobban meg tudod magad védeni.
- A folytonos csali szerepemből kindulva úgy gondoltam, némi előnyt jelenthet, ha megtanulok harcolni. +
- Igen. Sosem lehet tudni, hogy mikor próbálnak megtámadni... /
- Ti pedig jól tudtok támadni, ugye? -

5. Egy ideje már ismerjük Alajeat, úgyhogy nyilvánvaló volt, hogy a múltjából lehet valaki. Egy családtagja, nem igaz?
- Mióta érdeklődsz ennyire Alajea iránt? /
- Sajnálom, de én nem beszélhetek erről. /
- ... /

6. Mondanom kell neked valamit, amit még nem mondtam...
- Mondd, hogy mit akarsz. De a küszöbön nem léphetsz túl. /
- Ha jól sejtem, nincs más választásom... Gyere be, itt maradunk. / 

7. Rádöbbentett, hogy hibáztam.
- Még helyre lehet tenni... Te is ihatsz a múltat kitörlő varázsitalból. /
-És ez megvisel. /

8. Nem szabadott volna megcsókolnom téged... Különösen nem úgy, ahogyan tettem. Undorítóan viselkedtem, soha nem fogom megbocsátani magamnak.
- Valóban nem szabadott volna. /
- Ha nem lett volna varázsital, akkor sem szabadott volna ilyesmit tenned. /
- Nem is csók volt, hanem testi sértés! /

9. Tudod mire jöttem rá?
- Hallgatlak. /
- Nem tudom... +
- A főhadiszállás térképe is köztük volt? ++

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei