Nevra


1. Mondd csak... Tudom, hogy a múltkori este óta nem sokszor találkoztunk...
- (Igaz... de nem is próbáltalak elkerülni.) / (további párbeszéd)
- Tudom, próbáltalak elkerülni. /

2. Többször is láttalak távolról, és sokat agyaltam azon, hogy megszólítsalak e.
- Miért agyaltál? / (további párbeszéd)
- Értem... (Végül is örülök, hogy nem jött oda hozzám.) /

3. Nem érzem jól magam veled.
- Ez... sértő. / (további párbeszéd)
- Ez valami vicc? Inkább nekem lenne okom, hogy ne érezzem jól magam veled! /

4.
- Csak magadra haragudhatsz... -
- Hibákat követtél el, és neked kell vállalnod a következményeket... szóval ne menekülj előlem. /
- (Az arcára tettem a kezemet.) +

5. 
- (Belecsimpaszkodok Nevrába.) +
- (Megkapaszkdok a nyeregben.) /

6. Nyugodtan karolj át, ha szeretnél!
- Rendben! (A felsőteste köré fontam a karomat.) +
- Nincs rá szükség, ne aggódj. /

7.
- (Mindazok ellenére, amit velem tett, nem bírtam ki mosoly nélkül.) /
- (Nem felejtettem el, hogy mit tett velem, és remegett a kezem, amikor hozzáértem, de erősen kapaszkodtam, nehogy leessek.) /

8. Nincs már mitől félni.
- (Közel maradok Nevrához.) +
- (Arrébb tolom Nevrát.) /

9. Karakter, hát itt vagy!
- (Ösztönösen Huang Huához húzódtam.) /
- (Ösztönösen a karjába vetettem magam.) /

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

19. epizód - Megdobbanó szívek

13. epizód - Mnémoszüné

6. epizód - Az utazás előkészületei